VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyear esitleb: Uued suverehvid Eagle F1 SuperSport seeria ja Eagle Asymmetric 5 Sellel aastal esitletud suverehvide hulgast leiab tooteuuendusi nii maantee- kui ka ringrajasõiduks. UHP-rehv Eagle F1 Asymmetric 5 on Goodyeari populaarse ja tunnusta

Uued suverehvid Eagle F1 SuperSport seeria ja Eagle Asymmetric 5

 

Sellel aastal esitletud suverehvide hulgast leiab tooteuuendusi nii maantee- kui ka ringrajasõiduks.

UHP-rehv Eagle F1 Asymmetric 5 on Goodyeari populaarse ja tunnustatud rehvi Eagle F1 Asymmetric 3 järglane. SuperSport-seeria on samuti uhiuus, võidusõitudest inspireeritud rehviseeria Ultra Ultra High Performance (UUHP) segmendile, mis koosneb kolmetasemelisest sarjast SuperSport, SuperSport R ja SuperSport RS.

 

Eagle F1 Asymmetric 5 – ülihea sooritusvõime märgades oludes pidurdamisel ja kuivades oludes juhtimisel

Tänavu toob Goodyear turule järgmise põlvkonna Ultra High Performance (UHP) maanteerehvi Eagle F1 Asymmetric 5. Selle ülima universaalse suverehvi väljatöötamisel kasutas Goodyear uudseid tehnoloogiaid, mis tagavad oluliselt parema sooritusvõime nii pidurdamisel märgades oludes pidurdamisel kui ka juhitavuses kuivades tingimustes ohverdamata seejuures sõidumugavust või vähest rehvimüra.

 

Rehvide mitmekülgsuse tagab Goodyeari väljatöötatud rehvisegu, mis tagab head sõiduomadused märgades oludes, ohverdamata seejuures vastupidavust või juhitavust. Pidurdamisel tõuseb rehvi kontaktpind teepinnaga tasemeni, mida seostatakse tavaliselt ringrajarehvidega ja mis tagab märjal teel 4 protsenti lühema pidurdusmaa võrreldes rehviga Eagle F1 Asymmetric 3.  Eagle Asymmetric 5 on saadaval 52 erinevas konfiguratsioonis mõõtudele 17 kuni 22 tolli.

 

Uus Eagle F1 SuperSport – võidusõidust inspireeritud maantee- ja ringrajasõiduks

 

Sel aastal esitleb Goodyear ka täiesti uut kolmetasemelist sarja Ultra Ultra High Performance (UUHP) segmendile: Eagle F1 SuperSport, SuperSport R ja SuperSport RS.

 

Goodyeari tippsooritusvõimega rehvide lipulaev SuperSport kasutab uuenduslikke tehnoloogiaid ja rehvisegusid, mis parandavad oluliselt pidurdusmaad ja ringrajaaegu ilma, et kannataks olulised sõiduelamuse elemendid nagu tagasiside pööramisel, pidurdamisel ja kiirendamisel. Eagle F1 SuperSport võtab aluseks Goodyeari võidusõidukompetentsi pakkumaks paremat pidamist ja juhitavust. Jäigad protektoriribid tagavad hea reaktsiooni suunamuutustele ning massiivne suletud välismuster rehvi õlal tagab kontrolli koormuse ülekandmisel kurvides. Ülijäik külgseina konstruktsioon parandab juhitavust veelgi, ohverdamata sealjuures sõidumugavust.

 

Eagle F1 SuperSport R suurendab veelgi pidamist ja juhtimistäpsust nii ringrajal kui ka teedel. Pidamist suurendab kõrge haarduvusega rehvisegu, mis tagab erakordse pidamise kuivades oludes ning protektori mustri sisesoones olevad sillad annavad suurepärase stabiilsuse kurvides, vähendades turviseplokkide deformatsiooni äärmuslike jõudude tagajärjel kurvides. Eagle F1 SuperSport RS on Goodyeari valikust kõige rohkem võidusõidule suunatud rehv, mis on loodud piiride purustamiseks võidusõidurajal jäädes samas tänavakõlbulikuks. Kõrgelt võidusõidule spetsialiseerunud rehvisegu tagab parima pidamise ja sooritusvõime just kuivades oludes.

 

Eagle F1 SuperSport tuuakse turule veebruarist maini 25 variandis. Eagle F1 SuperSport R tuuakse turule 10 variandis vahemikus veebruarist novembrini. Eagle F1 SuperSport RS tuuakse turule kahes variandis 2019. aasta märtsis.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV – Optimaalse sooritusvõimega UHP-rehv maasturitele

Eagle Asymmetric 3 SUV on Ultra High Performance (UHP) segmendi rehv, mille loomisel on silmas peetud optimaalset pidurdamist ja juhitavust igas olukorras. Selle rehvi üks põhiomadusi on aktiivpidurdustehnoloogia. Pidurdamisel suureneb rehvi puutepind (niisiis ka haarduvus) tee suhtes ning seetõttu lüheneb pidurdusteekond nii märjal kui ka kuival teel.3 Rehvi teiseks omaduseks on hästinakkuvast ühendist koosnev Grip Booster Technology, mis võimaldab rehvil veelgi enam teepinnaga haarduda ning tagada seetõttu parema pidurduse ja juhitavuse. Märjal ja kuival teel lühendas Eagle F1 Asymmetric 3 SUV pidurdusmaad 1,2 meetrit.[1] Eagle F1 Asymmetric 3 SUV kuulub mudelite Alfa Romeo Stelvio, Jaguar E-Pace, Range Rover Evoque, Porsche Macan, Audi e-tron ja VW Touareg tehasevarustusse. Eagle F1 Asymmetric 3 SUV on saadaval 47 variandis mõõtudele 18 kuni 22 tolli, neli suurust on saadaval ka SoundComfort tehnoloogiaga.

 

Mitmemekordne testivõitja[2] EfficientGrip Performance

Rehv EfficientGrip Performance tagab mugava sõidu ja madala kütusekulu. Uuenduslik kolmemõõtmelise ActiveGrip tehnoloogiaga rehvimuster parandab pidurdamisel kontakti teega, tagades lühema pidurdusmaa nii kuival kui märjal teel. Optimaalse tasakaalu tagamiseks märgades ja libedates tingimustes on rehvis kaks erinevat kummisegu. EfficientGrip Performance kuulub mudelite BMW X1&X2, BMW 3. seeria, Mercedes Benz C-klass, Mini Countryman, Peugeot 508 ja Nissan Leaf originaalvarustusse. EfficientGrip Performance on saadaval 84 variandis 14- kuni 20-tollises mõõdus, kaks suurust SoundComfort tehnoloogiaga.

 

Kõrge jõudlusega EfficientGrip SUV

EfficientGrip SUV rehvid on disainitud spetsiaalselt maasturitele ja nelikveoga sõidukitele ning nende tehnoloogia pakub väiksemat kütusekulu ja madalamaid CO2 heitkoguseid. EfficientGrip SUV sobib laiale valikule maasturitele ja nelikveoga sõidukitele, alates suurimatest mudelitest kuni standardsete ja väikeste maasturiteni. EfficientGrip SUV soovib täita turu kasvava nõudluse keskkonnamõjude vähendamiseks, ilma järeleandmiseta jõudlusele ja turvalisusele. EfficientGrip SUV kuulub mudelite Range Rover Evoque, Nissan X-Trail, Renault Koleos ja Mercedes Benz X-klass originaalvarustusse. EfficientGrip SUV on saadaval 47 variandis 16- kuni 22-tollises mõõdus, üks suurus SoundComfort tehnoloogiaga.

 

 

 

 

 

 

 

Goodyearist
Goodyear on üks maailma suurimaid rehviettevõtteid. Ettevõtte pakub tööd ligikaudu 64 000 inimesele ja valmistab oma tooteid 47 tootmisüksuses 21 riigis üle maailma. Kaks innovatsioonikeskust Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis arendavad tipptasemel tooteid ja teenuseid, mis seavad oma valdkonnas kõrgeimad kvaliteedistandardid. Lisainfo saamiseks Goodyearist külasta veebilehte: https://www.goodyear.eu/corporate_emea/.



[1] Võrreldes paremuselt järgmise konkurendiga. Katsete korraldaja: TÜV SÜD Product Service GmbH oktoobris 2017 Goodyear Dunlopi tellimusel. Katsetatud tooted: Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, Bridgestone Dueler H/P Sport; Michelin Latitude Sport 3, Pirellli P Zero Rosso. Rehvisuurus: 255/50 R19 107Y; katsesõiduk: BMW X5; katsetuskohad: Mireval (Prantsusmaa), Papenburg (Saksamaa), Garching (Saksamaa); aruanne nr 713117618G kättesaadav aadressil https://www.goodyear.eu/content/dam/gydu/page-assets/TUV-SUD-Tire-Test-2017-Report-No-713117618G-Goodyear-Eagle-F1-Asym-3-SUV.pdf

[2] Testivõitja Aftonbladet Bilis (testitud oktoobris 2017, rehv 205/55R16); testivõitja Aftonbladet Bilis, (testitud märtsis 2016, rehv 225/45R17); testivõitja Tehnikamaailmas (testitud augustis 2016, rehv 205/55R16); testivõitja Aftonbladet Bilis (testitud Rootsis veebruaris 2015.02, 12 rehvi mõõdus 205/55 R16); Tehnikamaailmas (08/2017, rehv 205/55 R16); Råd & Rön (2/2014); FDM (märts 2014, rehv 195/65R15).

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega