VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyear toob turule uue linnamaasturitele mõeldud suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Pressiteade

06.03.2018

 

Goodyear toob turule uue linnamaasturitele mõeldud suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

 

Goodyear toob turule uue linnamaasturitele mõeldud suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, mis tagab lühema pidurdusteekonna ja optimaalsed sõiduomadused kõigis ilmastikuoludes.

 

Hea haarduvus

 

Goodyeari Eagle F1 Asymmetric rehvisarja uusimas mudelis Eagle F1 Asymmetric 3 SUV on kasutusel spetsiaalne Active Braking pidurdustehnoloogia, mis suurendab pidurdamisel rehvi kontaktpinda ja haarduvust teekattega, lühendades pidurdusteekonda nii märjal kui kuival teel(1).

 

Pidurdust ja juhitavust parandab ka rehvis kasutatav Grip Booster tehnoloogia, mis tänu rehvi koostises olevatele nakkuvatele ühenditele tagab parema haarduvuse teekattega.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV häid omadusi kinnitas ka TÜV SÜDi katse, kus märjal teel lühenes pidurdusmaa 4,4 meetri võrra1 ning kuival teel 1,5 meetri võrra(1).

 

„Pidurdusvõime on üks rehvi tähtsamaid omadusi, eriti märjal teel. Seetõttu teeb meile heameelt, et Eagle F1 Asymmetric 3 SUV pidurdusmaa kuival ja märjal teel tehtud katsetel oli põhikonkurentide rehvidega võrreldes märkimisväärselt lühem,“ ütles Goodyeari Euroopa turundusdirektor Mike Rytokoski.

Stabiilne juhitavus

 

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV rehvil on täiustatud turvise muster, mille väljatöötamisel on kasutatud uut SUV-Optimized Construction tehnoloogiat. Rehvi eri kihtides on uued kiud, mis parandavad sõiduki juhitavust suurel kiirusel, tagavad manööverdamisel optimaalse jäikuse ja hoiavad ära turvise kulumise. Et turvis veelgi vähem kuluks, on optimeeritud ka rehviõõnt ja mustrit.

 

Eeltoodud omadused on kombineeritud UHP mittekuumeneva pehmenduskihiga (UHP Cool Cushion Layer), mis parandab nii juhitavust kui vähendab veeretakistust ja kütusekulu.

 

Väikemat veeretakistust näitasid ka sõltumatud TÜV SÜDi katsed - Goodyeari Eagle F1 Asymmetric 3 SUV on põhikonkurentide rehvidega võrreldes keskmiselt 11,5 protsenti väiksema veeretakistusega.

 

Rehvide mõõdud                                         Tarneaja algus

255/50 R19        107        Y             XL           veebruar 2018

235/50 R18        97          V                           aprill 2018

275/45 R20        110        Y             XL           aprill 2018

275/45 R21        110        Y             XL           aprill 2018

255/55 R18        109        Y             XL           mai 2018

255/45 R19        100        V                           juuni 2018

265/45 R20        104        Y                           juuni 2018

315/35 R20        110        Y             XL           juuni 2018

255/40 R21        102        Y             XL           juuni 2018

295/35 R21        107        Y             XL           juuni 2018

235/60 R18        107        W           XL           juuli 2018

255/45 R20        105        W           XL           juuli 2018

275/40 R22        107        Y             XL           juuli 2018

235/45 R19        99          Y             XL           august 2018

235/55 R19        105        W           XL           august 2018

275/45 R19        108        Y             XL           august 2018

275/40 R20        106        Y             XL           august 2018

275/40 R21        107        Y             XL           august 2018

295/40 R21        111        Y             XL           august 2018

275/35 R22        104        Y             XL           sepember 2018

295/35 R22        108        Y             XL           august 2018

285/45 R19        111        W           XL           november 2018

245/45 R20        103        W                         november 2018

275/55 R19        111        W                          detsember 2018

255/50 R20        109        Y             XL           detsember 2018

265/40 R21        101        Y                           detsember 2018

275/50 R20        109        W                         jaanuar 2019

255/60 R18        108        Y                           veebruar 2019

 

(1) Võrreldes UHP linnamaasturite turusegmendi peamiste konkurentide kolme uusima rehvidisaini keskmise sooritusvõimega (Bridgestone Dueler H/P Sport, Michelin Latitude Sport 3, Pirelli P Zero Rosso). Katse korraldas TÜV SÜD Product Service GmbH 2017. aasta oktoobris Goodyear Dunlopi tellimusel. Katses osalses uus UHP linnamaasturi rehv, rehvimõõt: 255/50 R19 107 Y; katsesõiduk: BMW X5; katsetuskohad: Mireval (F), Papenburg (D) ja Garching (D); aruanne nr 713117618G-04.

 

Goodyear on üks maailma suurimaid rehviettevõtteid. Ettevõtte pakub tööd ligikaudu 64 000 inimesele ja valmistab oma tooteid 48 tootmisüksuses 22 riigis üle maailma. Kaks innovatsioonikeskust Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis töötavad selle nimel, et arendada tipptasemel tooteid ja teenuseid, mis panevad oma valdkonnas paika kõrgeimad kvaliteedistandardid. Lisainfo saamiseks Goodyearist külasta veebilehte www.goodyear.eu/corporate_emea.

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega