VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyeari SoundComfort tehnoloogia valiti aasta tooteks

Goodyeari SoundComfort tehnoloogia valiti aasta tooteks

Belgia ja Madalmaade tarbijad valisid Goodyeari müravähendustehnoloogia Soundcomfort aasta tooteks 2019.

Rahvusvaheline turu-uuringute firma Nielsen küsis tarbijauuringus 5000 inimeselt nende arvamust erinevate tooteuuenduse kohta. See on omataoliste uuringute hulgas maailma suurim.

Tehnoloogia Soundcomfort on suurepärane näide Goodyeari eesmärgist reageerida oma rehviuuendustes tarbijate ja turu ootustele. Automootorid on muutumas järjest vaiksemaks ning seda eriti pärast elektri- ja hübriidsõidukite turule tulekut. Seetõttu muutub rehvimüra aga järjest märgatavamaks.

Goodyeari Soundcomfort tehnoloogias kantakse avatud pooridega polüuretaanvahtelement rehvi sisepinnale vähendades nii õhuvibratsiooni. Soundcomfortiga vähendatakse müra koguni poole võrra (kuni 4 detsibelli) ning tulemuseks on märkimisväärselt vaiksem sõit nii juhi kui ka reisijate jaoks[1]. Oluline on siinkohal see, et uuendused ei tule sooritusvõime arvelt. Ühtlasi on vaht on nii kerge, et see ei avalda mingisugust mõju auto kütusekulule ega kiirusele1.

Teave Goodyeari kohta

Goodyear on üks maailma suurimaid ettevõtteid. Ettevõttes töötab ligikaudu 64 000 inimest ja tooteid valmistatakse rohkem kui 47 tehases, mis asuvad 21 riigis üle kogu maailma. Ettevõtte kahes innovatsioonikeskuses Akronis (Ohios) ja Colmar-Bergis (Luksemburgis) töötatakse tehnika viimase sõna järgi välja teenuseid ja tooteid, mis on tehnoloogia ning tööomaduste poolest eeskujuks kõigile selles valdkonnas tegutsejatele. Lisateavet Goodyeari ja Goodyeari toodete kohta leiate aadressilt www.goodyear.com/corporate.

Rohkem pilte on saadavalveebiuudistes aadressil: http://news.goodyear.eu

Samuti leiate meid Twitteris @Goodyearpress, ning ühinege meie LinkedIni grupiga ThinkGoodMobility.



[1]Müra vähendamise ja auto sooritusvõime testid toimusid veebruaris 2018, jaanuaris 2018, novembris 2017 ja oktoobris 2011. GIC*L-i teemüra katserajal kasutati testimisel rehvidega 245/40R18 varustatud sõidukit Audi A8.

Belgia ja Madalmaade tarbijad valisid Goodyeari müravähendustehnoloogia Soundcomfort aasta tooteks 2019.

Rahvusvaheline turu-uuringute firma Nielsen küsis tarbijauuringus 5000 inimeselt nende arvamust erinevate tooteuuenduse kohta. See on omataoliste uuringute hulgas maailma suurim.

Tehnoloogia Soundcomfort on suurepärane näide Goodyeari eesmärgist reageerida oma rehviuuendustes tarbijate ja turu ootustele. Automootorid on muutumas järjest vaiksemaks ning seda eriti pärast elektri- ja hübriidsõidukite turule tulekut. Seetõttu muutub rehvimüra aga järjest märgatavamaks.

Goodyeari Soundcomfort tehnoloogias kantakse avatud pooridega polüuretaanvahtelement rehvi sisepinnale vähendades nii õhuvibratsiooni. Soundcomfortiga vähendatakse müra koguni poole võrra (kuni 4 detsibelli) ning tulemuseks on märkimisväärselt vaiksem sõit nii juhi kui ka reisijate jaoks[1]. Oluline on siinkohal see, et uuendused ei tule sooritusvõime arvelt. Ühtlasi on vaht on nii kerge, et see ei avalda mingisugust mõju auto kütusekulule ega kiirusele1.

Teave Goodyeari kohta

Goodyear on üks maailma suurimaid ettevõtteid. Ettevõttes töötab ligikaudu 64 000 inimest ja tooteid valmistatakse rohkem kui 47 tehases, mis asuvad 21 riigis üle kogu maailma. Ettevõtte kahes innovatsioonikeskuses Akronis (Ohios) ja Colmar-Bergis (Luksemburgis) töötatakse tehnika viimase sõna järgi välja teenuseid ja tooteid, mis on tehnoloogia ning tööomaduste poolest eeskujuks kõigile selles valdkonnas tegutsejatele. Lisateavet Goodyeari ja Goodyeari toodete kohta leiate aadressilt www.goodyear.com/corporate.

Rohkem pilte on saadavalveebiuudistes aadressil: http://news.goodyear.eu

Samuti leiate meid Twitteris @Goodyearpress, ning ühinege meie LinkedIni grupiga ThinkGoodMobility.



[1]Müra vähendamise ja auto sooritusvõime testid toimusid veebruaris 2018, jaanuaris 2018, novembris 2017 ja oktoobris 2011. GIC*L-i teemüra katserajal kasutati testimisel rehvidega 245/40R18 varustatud sõidukit Audi A8.

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega