VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Porche 911 GT2 RS ja GT3 RS neelavad asfalti Goodyear Eagle F1 SuperSport RS rehvidel

 

Porche 911 GT2 RS ja GT3 RS neelavad asfalti Goodyear Eagle F1 SuperSport RS rehvidel

 

  • Uued Goodyear Eagle F1 SuperSport RS rehvid osutusid valituks Porsche 911 GT2 RS ja GT3 RS mudelitele
  • Eagle F1 SuperSport RS rehvide lisandumine valikusse tähendab Goodyeari naasmist superautode segmenti
  • Rehvide eesmärk on pakkuda parimat ringrajakogemust  

 

Peagi pärast uue Eagle F1 SuperSport rehvide turuletulekut saab Goodyear teatada, et rehvide RS variant osutus väljavalituks Porsche 911 GT2 RS ja Porsche 911 GT3 RS tehasevarustusse, suurusega 265/35 ZR 20 (99Y) XL ja 325/30 ZR 21 (108Y) XL.

„Uus Goodyeari Eagle F1 SuperSport RS rehv on tõestanud, et pakub kõrgeimal tasemel sooritusvõimet, mida Porsche väärib,“ kommenteeris Porsche Motorspordi peainsener Jan Frank Goodyeari uut rehvi. „Goodyear on disaininud meile suurepärase rehvi, mis sobib täiuslikult Porsche 911 GT2 RS-i võimekusest tingitud nõudmistega.“

Ringiaegade sõitmine Porsche katserajal Itaalias Nardòs oli viimane faas Eagle F1 SuperSport RS rehvi arenduses ning see tähistab Goodyeari naasmist Ultra Ultra High Performance’ (UUHP) turusegmenti. „SuperSport RS rehvide arendamisel panustasime oma andekatele insenerirühmadele ja maailmaklassi arenduskeskustele valmistamaks maailma parim UUHP rehv. Rehv on disainitud kõige erilisematele sõidukitele, et parandada nende sõiduomadusi, juhitavust ning võimekust,“ ütles Nick Harley, Goodyeari standardvarustuse rehvide valdkonna tegevdirektor Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika riikides.

 

Nõuded rehvile

Sobides mõõtudega 265/35ZR20 (99Y) XL (esisild) ja 325/30ZR21 (108Y) XL (tagasild), oli GT2 RS-i kasutusstsenaarium eriti keerukas. Porsche Motorsport vajas rehve, mis olid võimelised prognoositavalt ja kasutuskõlblikult tagarataste kaudu edastama 700 hj ja 750 nm. Lahenduse leidmise tegi veelgi keerukamaks tipp-pöördemoment juba 2500 rpm juures, kus võimsus kandub edasi pikisuunalise liikumise ja manööverdamise sooritusvõimesse, mis omakorda toob paremad ajad ringrajal.

„Nimekiri rehvidest, mis oleks sellistes tingimustes konkurentsivõimelised, on lühike,“ jätkas Harley. „Eagle F1 SuperSport RS-i jaoks on kiitus selliselt tootjalt nagu Porsche, kes ise pidevalt püüdleb uute saavutuste poole, tõeliseks tunnustuseks sellest, kui palju on Goodyear suutnud UUHP segmenti edasi arendada.“

Heakskiit tähendab, et Porsche hakkab N0 märgisega Goodyeari Eagle F1 SuperSport RS rehve müüma oma edasimüüjate võrgustiku kaudu autoomanikele, kes otsivad parimat sooritusvõimet ja juhitavust kuivades oludes.

Tehnilised märkused: Goodyear Eagle F1 SuperSport RS

Goodyear töötas Eagle F1 SuperSport RS rehvi välja spetsiaalselt Porsche Motorsporti jaoks, eesmärgiga saavutada rekordiline sooritusvõime rajal. Xavier Fraipont, Goodyeari standardvarustuse rehvide valdkonna asepresident Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika riikides, on rehvi võimete suhtes väga enesekindel. „Goodyearil on motospordis pikk ajalugu. Nüüd paneme kõik oma kogemused ja teadmised uude Euroopas välja töötatud Goodyear Eagle F1 SuperSport RS rehvi, et kasvatada supersportautode sooritusvõimet, keskendudes just ringraja sooritusele,“ lisas Fraipont.

Ulatuslik arendustöö tehakse ära Saksamaal Hanaus asuva arenduskeskuses, kus sajad insenerid, teadlased ja tehnikud töötavad uute materjalide, turvisemustrite ja tootmistehnikate kallal. See võimaldab Eagle F1 SuperSport RS rehviga tuua UUHP turule mitmeid uuenduslikke arendusi.

 

Puhtalt võidusõiduks mõeldud segu maksimeerib haaret kuivades oludes ühendades väga jäigad mustrielemendid vähendatud mustrisügavusega. Selle kombinatsiooni eelis seisneb maksimaalses G-jõus, samas kui turvisemustri liikuvus on minimaalne ka äärmuslikes manööverdamisoludes. See tagab juhile korraga maksimaalse pidamise ja äärmiselt täpse juhitavuse.

Kohandatud rehviehituses on kasutatud motospordi õppetunde ja sellega antakse Eagle F1 SuperSport RS rehvile optimaalne rehviprofiil suurendamaks kontakti tugeva aramiidist soonega, et hoida rõhujaotust ühtlasena erinevates sõidutingimustes ja erinevatel kiirustel.   

Turvisemustril on suur välimine õlaplokk optimeerimaks kõigi külgsuunaliste jõudude ülekannet ning tagamaks äärmist manööverdamisstabiilsust.

Teave Goodyeari kohta

Goodyear on üks maailma suurimaid rehvitootjaid. Ettevõttes töötab ligikaudu 64 000 inimest ja tooteid valmistatakse rohkem kui 47 tehases, mis asuvad 21 riigis üle kogu maailma. Ettevõtte kahes innovatsioonikeskuses Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis töötatakse välja uusima tehnoloogiaga tooteid ja teenuseid, mis on selles valdkonnas tehnoloogia ning sooritusvõime poolest tipptasemel. Lisateavet Goodyeari ja tema toodete kohta leiate veebilehelt www.goodyear.com/corporate.

Rohkem pilte on saadaval veebiuudistes aadressil: http://news.goodyear.eu

Võite meid jälgida ka  Twitteris @Goodyearpress ja liituda meie grupiga ThinkGoodMobility LinkedInis.

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega