VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyear esitles uut rehvitehnoloogiat.

Pressiteade

06.03.2018

 

Goodyear esitles uut rehvitehnoloogiat, mis parandab elektrisõidukite sooritusvõimet

EfficientGrip Performance rehviprototüüp on Goodyeari uusim katse luua rehv, mis võtab arvesse elektrisõidukite eripära

 

Fotod: https://www.dropbox.com/sh/9qyzljuuyflelht/AAAY3CVtITdqcCnLP6lDjfILa?dl=0

 

Genf, 6. märts 2018 – Goodyear näitab 2018. aasta Genfi autonäitusel EfficientGrip Performance rehviprototüüpi, mis on disainitud elektrisõidukitele. Euroopas on elektriautode turg kasvamas ning uued rehvid jõuavad Euroopa teedele hiljemalt 2019. aastal.

 

Goodyeari testimised on näidanud, et tavarehvid kuluvad elektriautodel kuni 30 protsenti kiiremini, seda neile iseloomulike äkilisemate pöördemomentide ja elektriaku raskuse tõttu.

„Heitmenormide karmistumine, soov vähendada fossiilkütuse tarbimist ning akutehnoloogia kiire areng on loonud elektriautode turu arengule soodsad tingimused,“ ütles Goodyeari Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna äriüksuse juht Chris Delaney. „Teeme koostööd autotootjatega, et tutvustada meie rehvitehnoloogiat järgmisel aastal elektriautode segmendi kasvavale kasutajaskonnale.“

 

Lisaks rehvi vastupidavuse parandamisele on autotootjad huvitatud elektriautode rehvide veeretakistuse parandamisest. Tarbijate seisukohalt on oluline sõiduulatuse suurendamine, sest elektriautode laadimiseks vajalik taristu on paljudes riikides veel välja arendamata. Ka toovad tarbijad elektriautode puhul esile vaikset ja sujuvat sõitu, madalal kiirusel sõites teeb elektrisõiduk tavasõidukiga võrreldes umbes poole vähem müra.

 

Elektriautodele loodud tehnoloogia

 

Elektrisõidukitele disainitud EfficientGrip Performance rehviprototüübi olulised täiendused on:

  • Pikem läbisõit tänu uuenduslikule turvisemustrile: Tavapäraste radiaalsoonte asemel on rehvi turvises näha peenemaid vagusid (väikesed kanalid). See kindlustab suurema kontaktpinna teega, rehv tuleb paremini toime suurte pöördemomentidega ning samal ajal on tagatud heal tasemel sooritusvõime ka märjal teel. Selline turvisemuster vähendab ka rehvisisest ja -välist müra.
  • Suur kandevõime: Rehvisisemus on kujundatud ümber nii, et see suudaks toetada akude massist tulenevat lisakoormust ning hoida jõudluse huvides optimaalset kokkupuutepinda teega.
  • Suurem sõiduulatus: Parandatud on ka turvisematerjali koostist, et vähendada veeretakistust, suurendada sõiduulatust ning tulla paremini toime suurte pöördemomentidega. Aerodünaamilise takistuse vähendamiseks on loodud külgsein, mille tulemusena vähenes pöörlev mass ning energiatarve.

 

„120-aastase ajalooga Goodyear on oma tegutsemisaja jooksul loonud uuenduslikke tooteid, millega on ettevõte mõjutanud kogu transpordivaldkonna arengut. Elektrisõdukitele loodud EfficientGrip Performance rehviprototüüp kinnitab, et Goodyear jätkab transpordivaldkonna tulevikutrendide kujundajana,“ lisas Delaney. 

 

Kontakt ja materjalid

 

Külastage meid Genfi rahvusvahelisel autonäitusel: messiboks 2056, Hall 2 või tutvuge meie Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna uudistega

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega