NÕUANDED
- Esimese saja kilomeetri läbimise järel peale rehvivahetust pingutage üle rattamutrid
- Kontrollige regulaarselt rehvirõhku. Õige rehvirõhu leiate autoga kaasas olnud juhendist, sageli ka kütusepaagi korgilt, juhiukselt või armatuurlaeka kaanelt. Rõhku kontrollitakse alati ”külmal” rehvil
- Vähemkulunud mustriga rehvid paigutage alati taga teljele
- Rehvi ebanormaalne kulumine viitab vigadele auto veermikus
SUVEREHVID
- Suverehvidega tohib sõita 1. märtsist kuni 30. novembrini
- Suverehvi jääksügavus peab olema vähemalt 1,6 millimeetrit, kuid vesilius on veel turvaline sõita rehviga, mille jääksügavus on vähemalt 4,0 millimeetrit
- Suverehvi muster kulub sõidustiilist ja rehvitüübist sõltuvalt 3 millimeetrini 20000- 40000 km läbimisel
- Uued suverehvid on kasulikum sisse sõita ja alla panna juba sügisel, sellega pikeneb rehvi läbisõit, kuna märtsis-aprillis võivad kuluda sisse sõitmata rehvid kiiremini
- Pehmem rehvisegu haakub tunduvalt paremini sõiduteega
TALVEREHVID
- Naastrehve võib sõidukil kasutada 15. oktoobrist kuni 31. märtsini.
- Talverehvidega on kohustuslik sõita 1. detsembrist 1. märtsini
- Talverehve peavad kasutama ka haagised, mille registrimass on üle 0.75 tonni, kuid ei ületa 3.5 tonni
- Talverehvi mustri jääksügavus peab olema vähemalt 3,0 millimeetrit, kuid soovituslik on 5,0 millimeetrit
- Vastavalt Euroopa Liidu standardile loetakse talverehviks rehv, millel on (3MPSF) kolme mäetipu kujutis lumehelbega keskel. Uued nõuded on kasutusel alates 01.05.2021.
- Uued naastrehvid vajavad "sisse sõitmist" - naastude korralikuks fikseerimiseks vältige esimesed 1000 km järske kiirendusi ja pidurdusi
- Rehvi kokkupuutepind teega on ainult nelja kämbla laiune
- Ohuolukordades on kallima hinnaklassi lamellrehvi sõiduomadused paremad, kui odava hinnaklassi naastrehvide omad
- Üldjuhul Saksamaalt ostetud lamellrehvid Eesti oludesse ei sobi
TALVEREHVIDE KASUTAMINE EI OLE KOHUSTUSLIK M1 JA N1 (O2) KATEGOORIA SÕIDUKITEL SIIS, KUI:
- Sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse
- Teises riigis registreeritud sõidukil
- Paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt
- Autode ja haagiste valmimisel, maale toomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel
- Autodel või haagistel, millele ei ole saada talverehve Eestis