VIANOR Lennujaama
E-R 08:00-17:00, E-R 08:30-17:00 Ladu
605 1066 Leia lähim keskus
Vianor logo

Goodyeari ülim universaalrehv: uus Eagle F1 Asymmetric 5 kombineerib luksusliku mugavuse ülihea sooritusvõimega nii märgades oludes pidurdamisel kui kuivades oludes juhitavusel

Goodyeari ülim universaalrehv: uus Eagle F1 Asymmetric 5 kombineerib luksusliku mugavuse ülihea sooritusvõimega nii märgades oludes pidurdamisel kui kuivades oludes juhitavusel

  • Populaarse ja tunnustatud Eagle F1 Asymmetric 3 sarja järglane
  • Uuenduslikud tehnoloogiad tagavad oluliselt parema sooritusvõime nii märgades oludes pidurdamisel kui ka juhitavuse kuival ohverdamata sealjuures sõidumugavust või vähest rehvimüra
  • Kasvavale Ultra High Performance (UHP) segmendile suunatud sarjas lisandub 2019. aasta veebruarist detsembrini turule 61 erinevat laoartiklit erinevatele mudelitele alates Volkswagen Golf-ist kuni Porsche 911-ni

Goodyear toob turule järgmise põlvkonna Ultra High Performance (UHP) maanteerehvi Eagle F1 Asymmetric 5. Goodyear kasutas selle ülima universaalse suverehvi väljatöötamisel uuenduslikke tehnoloogiaid, mis tagavad oluliselt parema sooritusvõime märgades oludes pidurdamisel ja juhitavuse kuival, ohverdamata seejuures sõidumugavust või vähest rehvimüra.

Rehvide mitmekülgsuse aluseks on Goodyeari väljatöötatud ülirafineeritud rehvisegu, mis tagab head sõiduomadused märgades oludes, ohverdamata vastupidavust või juhitavust kuival. Tänu pidurdamisel laienevale kontaktpinnale tõuseb rehvi kontaktpind teepinnaga tasemeni, mida seostatakse tavaliselt rajarehvidega ja mis tagab märjal teel 4 protsenti lühema pidurdusmaa võrreldes rehviga Eagle F1 Asymmetric 3. [1]

Goodyeari jõupingutused sooritusvõime optimeerimiseks olid suunatud protektori mustri elastsuse vähendamisele kui neile rakenduvad külgsuunalised jõud. Selle tulemusena saadud kiire ja täpne pööramine, suurem pidamine ning tõhusam ja puhtam kiirendus kasvatavad juhitavust kuival teel. Samuti on tõstetud roolimise tagasisidet, mis pakub paremini tunnetatavat ja enesekindlamat sõiduelamust.

Goodyear toob 2019. aasta veebruarist maini turule 51 laoartiklit ning veel 10 laoartiklit 2019. aasta juunist detsembrini. Goodyear pakub rehve läbimõõduga 17” kuni 22”, laiusega 205 kuni 315 mm ning külgprofiiliga 50 kuni 25 mm ning need rehvid on ette nähtud autodele alates Volkswagen Golfist kuni luksusautodeni nagu Mercedes C-klass, BMW 3-seeria ning Porsche 911 standardversioonid.

See tugevdab Goodyeari positsiooni 17-tolliste ja suuremate UHP rehvide turusegmendis, mis on alates 2012. aastast kasvanud 8,3 protsenti ning moodustab nüüdseks 22 protsenti üldisest suverehvide turumahust.[2] Kõrgema klassi turusegmendi sõidukite müügile prognoositakse 2023. aastaks kasvu 17,5 protsendilt 18,2 protsendile[3], seega UHP rehvide nõudlus Kirde- ja Kagu-Euroopas, mis on alates 2012. aastast kasvanud 18 ja 25 protsenti aastas, tõstab veelgi rehvi Eagle F1 Asymmetric 5 olulisust turul.[4]

 

Teave Goodyeari kohta

Goodyear on üks maailma suuremaid rehvitootjaid. Ettevõttes töötab ligikaudu 64 000 inimest ja tooteid valmistatakse rohkem kui 48 tehases, mis asuvad 22 riigis üle kogu maailma. Ettevõtte kahes arenduskeskuses Ohios Akronis ja Luksemburgis Colmar-Bergis töötatakse välja nüüdisaegseid tooteid ning teenuseid, mis määravad ära valdkonna tehnoloogia ja sooritusvõime standardid. Lisateavet Goodyeari ja tema toodete kohta leiate veebilehelt https://www.goodyear.eu/corporate_emea/.  

Veel pilte on saadaval internetis uudistetoimetuses http://news.goodyear.eu

Samuti leiate meid Twitteris @Goodyearpress, ning ühinege meie LinkedIni grupiga ThinkGoodMobility



[1] Eelkäijaga võrreldes, ettevõttesiseste katsete tulemus

[2] Põhineb Europooli andmetel 2012–2017

[3] IHS 2018 – Sõidukite segmendid D–E, Euroopa, v.a kergveokid

[4] Põhineb Europooli andmetel 2012–2017

Teised postitused

Minu Vianor

*
*

Minu Vianor

*
*
*
*
*
*
*   
   Luban enda meilile saata Vianori pakkumisi ja uudiskirju
*    Nõustun privaatsustingimustega